INGYEN SMS KÜLDÉS

Ingyen sms küldés, ingyen sms küldés regisztráció nélkül, ingyen sms küldés mobilra, ingyen sms küldés internetről, ingyen sms küldés Magyarországra!!!Itt minden megtalálsz!!!!

2010. március 29., hétfő

Húsvéti ingyen sms

Mivel mindjárt nyakunkon a Húsvét, szeretnék nektek néhány ingyen sms szöveggel kedveskedni:)

Zöld erdőben jártam, száraz ágat láttam, száraz ágon csörgő kígyó, meglocsollak vén szipirtyó!


Ól sarkában disznó röfög, mögetetem aztán mögyök! Utána 1 tojást kirántok, Kellemes Húvéti Ünnepeket kívánok! :)


Zöld erdőben jártam, részeg nyuszit láttam. Le akart itatni, leültünk piálni. Sokat ittunk - de nem eleget, hozzál sört - de ne keveset!



Én ma már nem teszek-veszek, egész nap csak sonkát eszek. Nyuszikával piálgatok, áldott Húsvétot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése